Konkurs.

Igår fick jag meddelandet om att Expert lämnat in en konkurs ansökan. Det känns skönt att få vara här på semester samtidigt som det känns förjävligt att inte kunna vara hemma med kollegorna. I helgen börjar utförsäljningen, men hur fort det kommer att gå innan allt är stängt och igenbommat vet jag inte. Jag vet inte heller hur många månader/veckor jag har jobb till heller och jag vet inte heller vad jag ska göra nu. Inatt har jag sovit ca 4-5 timmar. Det är jobbigt. Men jag ska glömma detta nu och absolut inte tänka nå med på detta tills på söndag då vi kommer hem. Dock är det lite jobbigt då man får flera sms per dag från Facket och vänner. Men detta ska jag inte tänka på nu! Nu ska jag sätta mig på vår balkong och dricka mig full på smirnoff.

Till er jag inte svarat på ert sms. Det kostar 2.50 per sms så jag svarar när jag kmr hem :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback