My favorite place in all the world is next to you.

Vilken vecka! (även fast den inte riktigt är slut än)
Måndag - Segaste gympasset någonsin. Kännde mig slö... Resulterade i en slödag.
Tisdag - Vaknade upp med halsont och huvudverk. Chillade lite hos mamma och pappa och kände förkylningen bli värre och värre.
Onsdag - Döende. Lämnade inte soffan många gånger och när jag gjorde de grät jag för de gjorde så ont någonstans!
Torsdag - Lycka! Feberfri och huvudet höll sig på plats så då passade jag på att leka lite med döden och för till SKR och tog en privatlektion med underbara Amigo<3
Fredag - Träningsvärk! Rörde mig inte många meter och GO middag hos mamma och pappa!
Lördag - Städat läggan och sedan myst med mor och far och än en gång GO middag. Lite mello lite hockey och sen har jag en skype-dejt med Bettan<3 
Söndagen har jag inga planer på än. Den som lever får se! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback