Ny vecka, nya möjligheter.

Måndag idag och jag har varit duktig :D Började med att ta en liten sovmorgon och låg kvar länge i sängen och myste med katterna och med Rickard :) Sen blev det ett gym pass med Karin som gick suuper bra (personbästa i löpning:)))) och sen så har jag städat och handlat och tagit hand om viktiga papper! Och för att belöna mig sjäv har jag en tjockiskväll! Sitter ensam och trycker godis och chips och ser massa bra filmer :)
 
Imorgon fortsätter jag dock med det nyttiga livet igen efter en liten "paus" :) 0500 ringer väckaren för då ska pappsen skjutsas till flygplatsen och om jag inte är helt död efter de hade jag tänkt hinna med att måla om ett badrum och sedan ett gym pass :) Ska försöka plåga magen lite mer imorgon men annars blir det ett långt konditions pass ist! ;D
 
8 dagar kvar till 21nu också. Haha är fortfarande som ett barn för det pirrar i magen hihiii :D :D 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback