Nytt år, nya löften.

Sen sist jag skrev:
-Julafton var mysigt, men saknade några människor för att det skulle ha varit den bästa julen någonsin.
-Hemavan. UNDERBART! (med ett undantag för en tråkig avslutning på resan.
-Har två nyårslöften och det ena går det riktigt bra med, medans det andra går det liite sämmre med ;)
-Kör nyktert Januari och det kör jag stenhårt på! Första gången någonsin, får se om levern pallar...
 
Vad håller jag riktigt på med på dagarna nu då? Funderar som satan vars jag ska. Vill verkligen bort från Skell, med det är det ända jag vet. Får se vars jag hamnar. Sen plågar jag även kroppen!! Månadskort på friskvårds så nu jävlar. Har kört två ggr och det göt ont. Överallt!! och imorgon ska jag och Karin köra nått pass. Hoppas det finns nå typ Zumba för då blir det de! :D
 
 
 
                                                                                 Ändå taggad på livet och jag hoppas innerligt att 2013 levererar!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback