Oj oj oj...

Huvva så längesen jag skrev! Men skit samma ;) Sommar schemat har börjat och jag jobbar på för fullt. Dock lliten mjukt start med två kort veckor i rad! 
Midsommar igår spenderades i Mjödvattnet med god mat, trevligt sällskap, inga bilder tagna och alldeles för mycket sprit! Idag mås det verkligen som man förtjänar och jag är sängliggades och underhåller mig själv med att förstöra lite pengar ;) 
 
Undersöker och letar även bilder till min kommande tatuering. Längtar verkligen efter att få sitta i stolen iden, känna lukten av bläck, höra ljudet från maskinen och känna den elektriska känslan. 
Är verkligen helt fast på denna just nu. Blev kär första gången jag såg den. Men är typ lite orolig att den kommer bli för stor och för svart för mig? Aaaa vi får se. Måste diskuteras med morbror först! ;) NU dusch och sedan middag hos mor och far <3
 
 


» chall

Snygg som faaan!

2013-06-23 // 12:52:21

Jag tycker att tatueringen var riktigt läcker faktiskt, ugglor är ju allmänt inne ;) Men man kan inte be dom göra den i en annan färg då? Kanske med lite guldbrunt med de svarta.

Svar: Aaa fast jag vill typ ha den ganska svart med mycket higlights ;) och så vill jag ha den lite mjukare om du förstår vad jag menar ;)
Linda

2013-06-30 // 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback