Förklaring.

Har varit lite glest med uppdatering den senaste veckan, men det beror på att jag har renoverat sista rummet i lägenheten och gjort det till sovrum och de dåvarnade sovrummet till kontor/garderob ;)
Bilder kommer, men det blir först nästa vecka då allting förhoppningsvis är heelt klart :D
 
Idag har jag varit ute och gått med voffs, gymmat tre timmar, varit på personalmöte och ätit pizza på Swedol och varit på UF-mässan. 
Lite roligt att när man väl fått jobb och är upptagen så vill alla erbjuda jobb? Fick bla ett samtal från godisvågen för någon dag sedan och så en till grej idag som jag förmodligen kommer att försöka klämma in ändå ba för att det är kul! Mer om de sen.
Annars så drar jag och R till STHLM imorgon för att göra ett litet gästspel så nu är det dax för sängen för de blir att stiga upp tidigt imorgon! :D
 
OJ va vi ska kramas imorgon hörredu <3


Snygga som vanligt :)
Ska bli kul att få se det hemliga rummet. Och grattis till alla jobb erbjudanden.

2013-03-17 // 02:00:14
» Rebbs

Vi synes snart igen bästis! <3

2013-03-21 // 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback