Rubrik

Fredag kväll och det är mys som gäller! Hängt på pubben med mor och far, ätit go middag på torpvägen och nu är det lite traditionellt MarioKart <3 Snart ska dock pojkarna dra/sätta sig vid datorn så då har jag laddat ner en super bra fiilm(!) och så ska jag invänta att min alkoholpåverkade bror vill ha skjuts hem :)
 
Idag hade jag i tanke att jag skulle köpa någonting nytt och snyggt att ha på mig till imorgon kväll så jag släpade med mig min fina pojk till stan och vad slutar det med som vanligt? Joo att jag inte hittar någonting och att Rickard hittar massor... Därför släpar jag ist med mig mor imorgon :D
 
Sen ett riktigt brutalt hunk pass på gymmet idag. Kommer kanske inte ta mig upp från sängen imorgon... Huvva och aj.
 
 
Sen har jag hittat en resa till Alanya i Maj för 2600:- Någon som är sugen på att följa? :D :D


Tycker det låter som det blir en shopping dag då jag kommer hem <3

Svar: Jag är alltid på<3
Linda

2013-03-04 // 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback