Den här smärtan är fan kärlek.

Mördar passet på 2.5h igår känns i kroppen nå jäävulskt idag! Riktigt bra bröst och tricep pass och det var en riktig kamp att mosa en banan bara! Så nu sitter jag och eftersvettas efter 5.5 km på löpbandet och det blir ännu ett mördar pass ikv! :) Känns riiiktigt kul just nu.
 
Resten av dagen ska jag nog spendera i soffan. Söka lite jobb, kolla igenom hårddisken efter nå kort att framkalla till mitt fotoalbum och kanske se nån film... ;)
 
Annars är jag så extremt taggad på att fota just nu! Mamma och pappa var på ett bröllop i lördags och hade "råkat" visa några av mina bilder för nån proffs fotograf och han hade gett bilderna massa komplimanger :) Alltid kul! 
 
Nää nu ska jag ta och hoppa in i duschen och ta en långdusch <3
 
BTW någon som vill köpa en soffa?????
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback