I'ma rip this shit till my bone collapse.

Idag har gjort nått som är enormt för mig! Jag har sprungit en mil. För de som har känt mig ett tag vet de att jag har varit det lataste som existerar och endast spruning om ett kött ätande monster jagat mig. (händer ju inte jätte ofta)
MEN idag gjorde jag det. 1 mil på 67minuter. Hade kunnat göra det snabbare, men där vid 7km började höger fot jävlas nå jäävulsk så det blev att små jogga de sista kilometrarna. Så nya skor är det första som ska inhandlas när lönen kommer nästa vecka :D (de jag har nu är tööp 15år och mammas gamla...)
 
Så belöningen för dagens ansträngningar är att spendera resten av dygnet i soffan, ska endast kliva upp för att gå på toa. OCH ingen träning imorgon! ;)
 
Men jag vill iaf tacka Eminem för de peppande orden i lurarna som gick lite på repet och till mina två vänner på bilden nedan! TACK!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback