Dag 1: Övergiven. Lämnad. Dumpad. Kalla det vad du vill, men det är ensamt.

Igår åkte alltså fröken Frisk till Aya Napa. Dit singlar åker för att supa, knulla och grisa. Och dit folk i förhållanden åker för att vara otrogna.
Jag har suttit ett tag och försökt sätta pin på vad det är jag känner. Jag är arg som fan! Men samtidigt ledsenoch besviken. Dåligt mår jag iaf. 
Jag trodde typ faktiskt inte att han skulle åka också! Jag har ju sagt varför, men det verkar verkligen inte ha gått fram... Jag undrar vad jag borde ha sagt(vad jag ska säga) för att han ska förstå hur jag känner. Fast samtidigt är e ju svårt när jag knappt vet det själv :/
 
Jag ska hålla mig extremt sysselsatt den här veckan iaf så jag slipper tänka och känna så mkt.
Igår efter jag jobbat hann jag med att städa kylen, skriva handlingslapp och sy nya gardiner :)
 
Mamma och pappa åker till USA idag också...
 
Hoppas ni får de bäst<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback