"Waiting on a Friend"

Så var blien ren. Asså den är så jäävla ren! Riktigt skönt att slippa sitta i min brors matrester nu iaf ;)
 
Annars så börjar veckan lida mot sitt slut. Ingen aning vad jag ska hitta på i helgen. Jobbar lite imorgon och efter det blir det brudhäng och långhelg. Jag skulle gärna fara på en lite roadtripp, men frågan är bara vars?? :)
 
Nu ska jag ta och slänga ihop nå middag och sen är det dax för gymmet! :D
 
TBT
Vill sitta i den där stolen igen och bli tatuerad av en full/hög/iafpåverkad italienare i London. Det kommer nog inte, efter alla om och men, bli av i sommar. Förhoppningsvis slipper jag längta allt för länge till.
 


» chall

ROADTRIP TILL LUUUUUULEEEE <3

2014-08-14 // 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback