Ännu ett skit år har passerat.

Så var det dax för ett nytt år igen. En blank canvas.
2014 startade bra med en fantastisk resa till Mexico! Har aldrig varit på en vackrare plats än underbara Cancun och det är verkligen ett ställe jag kommer att besöka igen. 
Sen hann vi bara hem så blev man "huggen i ryggen" ordentligt av, vad jag trodde var, en nära vän. Så mycket tjaffs och ångest under 4 månader innan allt var "över".
Sen började en av de bästa sommrarna i mitt liv. Hade så galet kul och en del vänskaper växte extremt starka. Jag har insett vilka människor jag vill ha nära mig och vilka jag inte vill ha i mitt liv.
Sen blev jag förstörd och körd i botten och nu har jag det senaste 4 månaderna byggt upp mig själv igen från grunden, till någon som jag är lite stolt över. Är långt i från "hel" än. Är fortfarande lite trasig här och där men det blir bättre.
Jag har förlorat en 9årig kärlek och det gör fortfarande så sjukt ont i hjärtat att Chester inte är med oss längre. Jag tror aldrig jag kommer kunna sluta gråta över honom. 
 
Jag hade 2 nyårs löften inför 2014. Inte dricka Coca Cola på ett år och gå ner 10kg. Jag har gått ner mer än 10kg och jag dricker bara Cola Zero! Jag tycker att jag har lyckats.
Löften för 2015 är att jag ska fixa mig nå magrutor, fortsätta bygga klart mig själv och ta tag i framtiden påriktigt och sluta vara rädd för den. 
 
2015 ska vara mitt år! 
 
Här är 2014 iaf:
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback