Besvikelse!

Skrev detta inlägg i måndags meeen det publicerades inte...
 
Taggad som tusan steg jag upp. Åt en bra frukost och gjorde mig klar för mitt och Amandas ben mördar pass. Väl på friskvårds letade jag reda på pappsen för att få göra fettmätningen!! Det skulle bli så kul att få räkna ut hur mycket jag gått ner i fett och hur mycket muskler jag byggt :D
Först startade inte vågen ens, men efter lite tricks så fick ju självklart pappagubben igång den. Och den JÄVELN säger fortfarande 33%.... Så vi kom fram till att den inte funkar. Det är trotts allt en våg som är ca 100 år och ligger i friskvårds förråd.
Men jag är fortfarande jävligt stolt över att jag har passerat 10 sträcket och kämpar fortfarande för att nå mitt mål! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback