Det är ett konstigt pirr i magen...

 
Veckans träning blev iiinte riktigt som tänkt... Igår fikade vi lite väl länge så vi hann inte till BodyCombaten. Ist bestämde vi oss för att köra ett saftigt ben/rump pass. DUM IDÉ! Det blev ett fruktansvärt bra pass, men träningsverken är brutal. Såå spinningpasset idag tog jag igenom på ren tjurighet ;) Och hur jag ska klara av BodyCombaten imorgon är en bra fråga. Får la se vad som händer ;)
 
Idag har jag hunnit med massor! Fick sovsällskap av Cia och vi va en sväng på stan och så har vi tok bakat! Och fikat! :D 
 
Blandade känslor för morgondagen. Men kommer avsluta dagen i soffan med bästa Amanda så jag överlever ;)
 
Dessa två ligger nu och värmer upp sängen så ska jag ta och krypa ner med dem nu<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback