Mys månad!

Så var det December igen och det känns som att detta år har gått sjukt fort. Det som kommer nu är 24 dagar av stess över klappar och planering för festligheter och jobb. Men det ska bli kul! 
 
Vägning idag igen och siffrorna står stilla... Tredje veckan i rad med samma resultat och jag har inte fuskat med träningen iaf... Måste skärpa mig med socker intaget! Tror dock det kan vara sjukt svårt denna månad :/
Veckans träning kommer vara fruktansvärd! :D
BC ikv och spinning imorgon som vanligt, på onsdag BC challenge(!) dubbelpass typ med massa fokus på teknik! Ska bli super kul :) Sen troooor jag att jag ska vila torsdag, eller köra typ armar eller nått och så spinning fredag och nå disco på lördag! ;) KUL! Gäller bara att försöka fixa kosten och inte fuska....
 
Nu ska jag iväg ut i skogen och fika med två fina brudar! <3

Dagen outfit! Älskar NIKE och mina nya byxor :D Man får så fin rumpa i dom (Dock måste rumpen byggas på...)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback