Mysmongos jävla fredag <3

Freeedag igen och en bra sådan! Har fått sova ut, städat lite ätit en proteinrik frulle och ska nu snart iväg på spinning :D Efter spinningen ska jag fooort hem och göra mig klar för tre timmar jobb och sen mot mam och pap för goooo middag! Pappa ringde igår och frågade om jag vill komma och äta grillad Entrecôte. Dum fråga. Självklart! :D
 
Annars så har jag hittat en ny kärlek. Jag har en kamera som jag fick med mig från Expert som jaag tänkte kolla om den funka. Så jag ha en kamera som jag inte är super rädd om till nyårs och när jag fick igång den så var den AWESOME!
 
En SONY super zoom som tar riktigt fina bilder! Sen är den ganska liten och lätt så den är en riktig pärla :D
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback