Livet...

Är inte super kul just nu alltså! Var som små taggad på kommande veckor och taggad på livet. Sen fick jag se mitt lönebesked och då gick det åt helvette... Jag tyckte ändå att jag jobbat ganska mycket i Januari, men tydligen innte, så nu är jag fattigast. Ok va nyss i Mexico men men ;) 
 
Saker som är planerade inom en snar framtid:
- Gruppträning och middag med knubbsäl-gruppen.
- Åka till fjällen eller åka någonstans och åka snowboard <3
- Hälsa på Rebbe i Luleå(!!) <3
 
Ska ta och ladda upp lite bilder från Mexico också för det har verkligen varit en fantastisk resa!
 
Naaee nu ska jag rycka upp mig och ta mig iväg till myrona och fynda lite och sen ska jag nog baka :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback