Den Sjätte Januari.

För två år sedan gick jag från min kusin i Ursviken mot örlogsgatan för att möta upp min pojke. Jag minns hur galet nervös jag var och hur jag busade överdrivet med Chester hela vägen. Sen gick vi hand i hand tillbaka där en stor del av min familj väntade och hade en super mysig kväll!
Och nu sitter jag här och det är fortfarande fjärilar i magen + att jag nu har resefeber!!! :D
 
Vi har firat med ett gryyyymt gym pass, galet god middag (rökt lax<3) och bokat vår andra resa tillsammans.
Den 27nde flyget vi till Sthlm övernattar där och flyger till Cancun den 28nde och stannar där två veckor, så vi firar min födelsedag där också! :)
Vet redan vad jag ska få i födelsedags present av Rickard och jag kan inte vänta!!
Tror vi kmr trivas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback