En vecka. Sju dagar. 168 timmar.

Om en vecka sitter vi nu på Arlanda och fördriver tiden. I ca 8 timmar ska vi sitta och spela spel, läsa böcker och skratta åt konstiga grejer för att vi är höga på socker! Sen ska vi gå på VS och jag ska köpa födelsedags presenter åt mig själv. Och sen ska vi sätta oss på ett flygplan, äta frukost för att sen sova för att vakna upp i Mexico <3
det pirrar verkligen i hela kroppen och jag är så taggad som man kan bli! Men innan dess så ska jag se till att denna vecka ska gå fort :) Jobb tre dagar. Tvätta. Middag med familjen. Packa upp och packa om. Tok mysa med Bob och Hampus. Dricka vin med Chall och  mycket mer! :)
Kmr sakna mina pojkar dock!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback