Carpe Diem!

Lite galet hur effektiv jag var igår! Nu när jag jobbar varje dag så har jag verkligen börjat ta vara på tiden jag är ledig, så jag han sjuukt mkt igår!
Bakade en tårta till lillebror, tvättade (har inte tvättat sen Mexico...), städade läggan lite, målade på min tavla, for till mamma och pappa och åt middag och firade lillebror i förskott, handlade, strykte alla kläder, slängde ihop en egen  tomatsås till kvällens lasagne och dog sedan i soffan framför en film :D
Working houeswife, doing it right!
 
Nu ska jag äta lunch och sedan promenera till bussen för ännu en dag i Piteå. Ha en trevlig måndag :) :)
Annars så tar No Remorse Tattoo emot bokningar idag... Borde man?? :S 
 


» rebbs

Riktigt snygg tatoo!De är bara att köra :D

2014-03-24 // 01:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback