Dagarna går.

 
Räknar dagarna tills tiden i Piteå är slut. Visst så får jag jobba mycket med Emma och Jessica som är helt underbara bådatvå, men de här med pendlandet... Hade jag haft min blå pärla att susa fram och tillbaka med, få sitta och sjunga och haft lite kvalitets tid med migsjälv så JA. Då hade det varit okej, men nu sittter jag på en svettig buss (hatar buss-lukten) och mima till låtarna diskret och bli åksjuk. +att bussarna går jävliga tider!! Tex när jag slutar fem så får jag sitta och vänta till tio i sex och är sedan hemma vid sju. Inte helt ok tycker jag och när man är hemma sju så orkar jag inte direkt laga middag och sen fara och träna utan de blir att ba dö i soffan då. JÄTTETRÅKIGT! Men nu är det dock bara tre dagar kvar och sen är jag i skell igen<3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback