Äntligen en ny vecka!

Förra veckan var verkligen en av de värsta veckorna i mitt liv. Så är galet glad att det är måndag nu och hoppas jag kan gå vidare snabbt! 
Idag har jag dock inte gjort mycket vettigt :) Varit ute på en lång promenad med Chester, börjat måla om en lampa och nött på soffan ;) Snart ska jag dock göra nått mellanmål för att sedan fara och köra ett underbart pass BodyCombat med bästa Amanda!
Imorgon ska jag tvätta och gå på bio med lillebror. Onsdag vet jag bara att jag ska jobba kväll på Indiska.(Kund-vip-kväll-grej) Torsdag ska jag ha en mamma-dag <3. Fredag ska pappa grilla älg till middag.(*drägglar*) Lördag har jag ingen aning om vad jag ska göra men nått legendariskt! Och söndag åker jag till Sthlm för lite bus :D
Det är de jag har inplanerat och sen är det ju en massa gym och motion och andra veckan på min deff. YAAAYY!
 
Bild från i fredags och årets första dopp!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback