Beroendet.

En dag av många. Idag är första dagen som jag faktiskt tänkt ordentligt på vad jag har ätit och även på mängden. En dag som jag faktiskt är riktigt nöjd med. Nej lunchen var kaaanske inte den nyttigaste, men man ska ju kunna äta precis det man vill, bara man äter det i rätt mängd. Och jag åt inte "tills jag hatade mig själv" som jag är jävulskt duktig på att göra. Så därför är jag nöjd. Men min mage är det inte. Den skriiiker efter socker och gosaker. Hoppas verkligen jag klarar av den här detoxen och klarar av att i framtiden köra på lördags godis.
 
Igår körde jag ett monster pass axlar. Använde inte gärnan där inte! För idag hade jag nämligen bokat inte ett TRX pass som tar gaaalet mkt på axlarna... AJ?
 
Imorgon blir det en morgon PW, en liten prom med världens bästa Chester som fortfarande har lite ont i tassen och sen någon muskelgrupp. Får se vad kroppen går med på att anstränga imörra!
Nu ska jag skalla kudde och drömma om ett kanske kommande uppdrag på travet!! :D :D :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback