Fredag. Lördag. Söndag.

Hade en spontan, ganska underbar kväll igår :) Bra rygg och bic pass, hängde med päraona på pubben och blev sedan bjuden på trerätters på sjättevåningen. Sparrissoppa, oxfile med potatisgratäng och örtsky och jordgubbsglass (tbx på ruta ett nu på deffen alltså...) och sedan bio med Chall. Vi hade typ bestämmt att vi skulle se A million ways to die in the west, men efter tjat från Chall så blev det Malificent. Inte en film jag velat se på bio, men helt okej.
 
Idag har jag haft en extremt tråkig dag! Handlat studentpresent till en tremening och en pw är faktiskt det ända vettiga som jag gjort idag. Hoppas Chall ännu en gång vill förhöja min kväll med sin närvaro<3
 
Imörra åker jag till Sthlm och det ska bli jättekul! Det som är inplanerat är en middag imorgon med släkt där nere och intrevjun på måndag. Två spännande dagar :)
 
Nu ska jag försöka ta mig ut ur hålet av hopplöshet som jag verkar sitta fast i. Jag kallar hålet för soffan...
Trevlig lördag! :D
 
Nya bilder på killarna<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback