Sunday, funday.

Söndagen till ära har gått i bakisens tecken som börjar bli en småjobbig vana... Nästa helg är det dock mycket som ska firas så då kommer alkohol vara inblandat, men efter det ska jag verkligen ta det lugnt ett tag!
 
Idag har jag sovit bort halva dagen, hängt lite med min bror och voffs. Sen drog jag och handlade och lagade en underbar middag som jag åt med älsklingen framför en sjukt bra film som heter HER. Se den! Sen har vi även sett About last night. Också riktigt sevärd!
 
Imorgon hoppas jag träningsverken försvunnit så jag kan få till ett riktigt go pass! Lutar åt bröst och triccar och jag kommer nog satsa på ett nytt PB beroende på hur axlarna känns!
Sen så ska jag fan shoppa imörra också! Blev så galet arg igår när jag stod framför garderoben och ännu en gång kände hopplösheten dränka mig och övervägde faktiskt att stanna hemma. HUVVA!
 
Nä nu ska jag boka några pass till i veckan och sedan hitta mig ännu en film att se i sängen ♥
Hoppas ni också haft en trevlig söndag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback