Torsdagar är fan inte kul!

Hej hej heeej!
Snart helg och jag längtar verkligen efter att få umgås me skönt folk och hitta på saker och slippa sitta instängd i den här lägenheten!! 
Har alldeles för mkt fritid just nu. Nått jag verkligen saknar att göra på min lediga tid är att läsa kompisars bloggar.  Jag saknar tiden då verkligen alla hade en blogg och va kreaiva och skrev i mängder! Då hade jag en mapp i bokmärkesfältet där jag hade alla mina kompisars bloggar och det fanns alltid några nya inlägg att läsa. NU däremot är antingen alla lösenordsskyddade eller så skriver de aldrig. Skit tråkigt!!
 
Ska gå och försöka göra nått vettigt nu...
 
o he blir fan ingen bild!


» Issa

Hjääälp, ska bättra mej då ;-)

Svar: Jaa tack Issa!! Är inne på din blogg typ varje dag, men det händer ingenting :´(
Linda

2014-05-24 // 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback