Ett litet inlägg.

Efter en underbar weekend i Stockholm med en massa shopping, trevligt sällskap och på tok för mkt god mat var det inte jättekul att ställa sig på vågen imorse. Varje måndag har jag nämligen vägning för att motivera mig själv och hittills har det bara varit possitivt, men ett litet steg tbx tkr jag inte gör något för helgen har lätt varit värt det :D
 
I fredags hade pappa hittat en restaurang som han ville gå på. Det var ju liks hans födelsedag så ;)
Jimmys Steakhouse på söder. Jag beställde en sparris risotto med kyckling. Låter kanske inte så fantastiskt, men jag kan lova, det är utan tvekan det gooooodaste jag ätit i hela mitt liv!! Drägglar lite när jag sitter här och tänker på den...
 
Annars så har jag just kommit hem från dagens PH date med Amanda. Hon bjöd på en helt fantastisk lime cheescake<3 och före det så var vi på den obligatoriska måndags BodyCombaten! Jag vet inte om det var den perfekta dosen pwo, att jag hade typ bästa platsen i salen (just under en spot och fri sikt till spegen. Jag såg farlig ut!) eller den lilla extra vikten som gjorde det, men jag svettades som ALDRIG förr! Känslan av tårar som rinner ner för kinderna, men det är inte tårar, det är svett!! Helt fantastiskt :D
 
Morgondagens träning är lite oklar än. PW blir av (om jag pallar stiga upp) och sen blir det antingen spinning eller biccar och triccar. Oavsett kommer det bli brutalt awesome!
 
Lite av helgens goda <3 <3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback