För att jag förtjänar det.

Ohh vilken vecka och den har gått så fruktansvärt fort! Dock har jag hunnit med en massa träning.
1pass BodyCombat, 1pass PowerWalk, 2pass spinning, 1pass rygg/mage, 1pass biccar och 2pass spinning inplanerade samt lite till mage. Kommer va lille mör på måndag då det är dax för det obligatoriska måndags BodyCombat passet!
Men tisdag och onsdag bjuder på vila då jag ska jobba och dra en sväng till Luleå och hälsa på några efterlängtade brudar<3
 
Sitter just nu ännu en gång och plågar mig igenom "The fault in our stars". Sitter bara och väntar på att hulkandet ska börja. Såg dock för nån dag sen en film som faktiskt var snäppet värre. "If I stay". 
Dessa är två riktigt bra filmer, förutom att jag hatar att gråta då, men helt klart se värda och värda att tok gråta till! :) Till sällskap har jag en massa cola, en ciabata, romsås och cream cheese<3 En bättre torsdag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback