Oooo en sån dag!

 Igår fick pappa mig att stiga upp okristligt tidigt för att rulla till Luleå. Jag blev droppad hos Rebb och där blev jag nerbäddad i soffan under en värmefilt (måste köpa en sån!!) och blev sen serverad frukost. Vi chilla ett tag och Reb gjorde sig iordning innan vi gick på coop, köpte lunch och sen käka med Jonas innan vi drog in till stan.
I stan mötte vi upp Karin och fikade och snackade en massa! :) Riktigt mysigt. Sen gick vi runt lite på stan och efter det kom pappa och hämta mig och vi åkte till det efterlängtade Storheden! Är så avundsjuk på Luleå som nu har tre stora billiga sportaffärer (förutom stadium/intersport)
XXL sports hade just öppnat och jag haffade mig ett par Nike tights för 149:- och var efter de lyckligast och kunde åka hem :)
Såg också Mockingjay igår och ooooohhhhh så bra den var! Inte besviken och jag har ändå läst böckerna x antal gånger ;)
 
Idag har jag jobbat och sen bara chillat i soffan :) Laddar upp för kvällens spinningpass!
Imorgon blir det också jobb och sen ska jag hem och packa och invänta lördag då jag ska tillbaka till Luleå för att fira Rebbs!! <3 Bra vecka!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback