Självbild.

Kan inte sluta tänka på den där bilden. (förlåt om jag tjatar)
Jag menar jag har ju sagt förut att jag ser ingen skillnad på mig själv nu och för fyra månader sedan. Tittar jag mig i spegeln så ser jag bara mig själv som jag tycker att jag har sett ut typ föralltid, men det är ju mycket som har hänt. Därför tycker jag att jag är lite läskig. Jag menar om jag inte kunnat se hur stor jag faktiskt varit att det kan bli tvärt om också...
Det är typ bara mina närmaste som läser den här bloggen av nån konstig anledning, men jag hoppas ni kan säga till mig OM jag skulle börja se läskig ut. Jag litar helt enkelt inte på mig själv längre . 
Inte för att jag tror att det någonsin skulle hända eftersom jag inte går på nå sjuka dieter eller liknande. Jag tränar mkt och äter mycket också :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback