Smarta är bara vekhet som ska ut ur kroppen.

Måndag och nya möjligheter. Har som en liten tradition på måndagar. Städa, BodyCombat, tacos och PH med Amanda :) trevlig tradition tycker jag!
 
I fredags chockade jag mina näst intill obefintliga "magmuskler" genom att träna dem. Det gör fortfarande ont. Igår led jag så hårt av att ta mig upp ur soffan så jag kladdade på nått linnement liknande. Det gjorde så att smärtan av att spänna "musklerna" för att lägga mig i sängen, blev uthärdlig.
 
Imorgon väntar en PW, jobb och middag samt frisering hos mor och far. Luleå på Onsdag. YAY! :D
 
 
 
 
Måste ut och lufta D90n lite! Har inga roliga bilder. Nått speciellt ni vill se??
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback