Tisdag.

Åhh vilken bra måndag det var och helgen var riktigt trevlig också! Förutom att jag inte haft träningsvärk(!) så har det varit jätte kul i Luleå och fått fira bästa Rebecca<3
 
Dock så hade jag en fruktansvärd start på helgen. Fredag. Min chef ringde mig 6 på morgonen (och jag kunde inte riktigt somna den natten så sov ca 4-5h) och det var bara att stiga upp. Var på jobbet strax före 8 släppte in städet och började jobba. 9 skulle vår praktikant komma och jobba. Hon kom inte. Sen kom en leverans strax efter 9 på två pall. Dock kom Ulle vid 10 och hjälpte mig. Dagen rullade på och jag stängde 18. Gick till bilen och självklart satt de en liten jävla gul lapp på den. 400 spänn hej då! Dock blev allt lite bättre då pappa bjöd på middag på AllStar ;)
 
Nu ska jag ta och göra lunch och sen ta och städa läggan! Trevlig tisdag :D
Jag och nybadad Hampus:*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback