Weakness is a choice.

Har varit lite frånvarande härifrån men det har varit två hektiska veckor! Men det är så jag gillar det :D
En massa halloween fix och mys med efterlängtade vänner! (och självklart en massa träning)
 
Imorgon ska jag ta en riktig chillar dag! Ska sitta i soffan och se en massa film. Måla naglarna. Rita. Handla. Pack klart. Spinna. Liite vettigheter blir det, men men. ;)
Fredag morgon ska pallra mig till Torpvägen för att lämna bilen och sen bär det av mot flygplatsen <3 Har nog aldrig varit så här taggad på att lämna skell, om än bara för helgen :)
 
Annars så har jag hittat ett armband som jag känner att jag behöver! Från http://fashletics.se/
 
Armband "Weakness Is A Choice" och kettlebell
Dock kan man göra armbanden lite som man vill och jag skulle vilja ha en hantel ist för en kettlebell eftersom jag inte tränar med kettlebells :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback