KARMA (varning: jag är fruktansvärt duktig på att tycka synd om mig själv)

Asså på riktigt. Karma. Vad faan har jag gjort? De senaste åren har det hänt på took för många större tunga grejer i mitt liv. Jag hoppas att det här var det sista. Att det här var botten och att det bara kan gå upp/frammåt nu. (och att det stora helvettet CANCER bara kan hålla sig undan mig och dem jag älskar!!!!!)
 
Ett litet steg i rätt riktning hände iaf idag på jobb fronten, men vi får la se!(ta i trä) 
Och jag fick den första "Men Linda, visst har du gått ner i vikt?!" Jag kan faktiskt inte se det. Ser jag mig i spegeln så tkr jag att jag ser exakt likadan ut som för tre månader sen. Det syns tydligen mycket i ansiktet? 
Jag märker bara framgången på vågen och på hur mycket skinn jag har(?!) Seriöst ska det inte dra ihop sig eller nått?? Aaa kör mycket kardio nu och får väl fylla ut skinnet med mer muskler sen ;)
 
Imorgon kör jag vila efter ett BC pass igår och spinning idag. Mina ben funkar knapt ;) Men en PW ska jag (försöka) ta mig iväg på!
 
 
 
Tack för att ni finns, peppar och stöttar. Det är ni som gör livet värt att leva<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback