Linda tänker till!

 
Detta är ett citat som jag tror det var Kate Moss sagt. Det är veeerkligen det dummaste jag hört i heela mitt liv. Jag tycker så synd om Kate. Hon kan ju aldrig ha smakat typ mögelostsås! Eller suttit och ätit Nutella direkt ur burken. ELLER doppat MAXs chilli cheese i smält ost. *drägglar*
Haha jaa jag kan fortsätta huur länge som helst med denna lista, men verkligen. Riktigt korkat. Det är så det går när man bantar för mkt. Då försvinner hjärnan till slut också ;)
 
Nu ska jaag sova! Tidig kväll faktiskt för att imorgon ska jag stiga upp 8 och göra något som jag iiinte tycker om att göra. Jag ska äta frukost (!) Varför jag inte tycker om att äta frukost är helt enkelt för att jag tycker inte att det är gott. På morgonen tycker jag faktiskt inte att nått är gott att äta. (förutom godis)
Sen ska jag förvisso gå och lägga mig ett tag till. Sen gymmet. Lugnt pass. Har sträckt mig i knävecket.(?)
Sen lunch -> tvätta -> middag -> mys och planering av helgen med två babes <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback