Plug in baby.

Söndag och imorgon väntar en ny vecka med nya möjligheter! Har fyra träningspass bokade och fler lär det bli ;) 
Helgen har varit lugn och jag har sysselsatt mig med jobb, fyllekörningar, däckbyte, bakning, min "konst" och ett fruktansvärt spinningpass på 55 minuter.
 
Nu väntar tre riktigt roliga veckor och jag känner att livet är lite lättare att leva nu när jag har saker att se fram emot!
 
Nu ska jag ta och slå igång en film och fortsätta på min elefant! Bara öronen kvar nu och sen ska jag försöka få den på OH-film så jag kan måla den :) Två tavlor på G och två till beställda... Vem har tid med ett jobb? ;)
 
(BTW ett film tipps: The giver. Mycket bra :))
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback