Torsdag igen da...

Ogillar verkligen Torsdagar skarpt, men ska väll försöka göra det bästa av den här dagen ändå! :)
 
Gårdagen var jättetrevlig och det var super kul att få träffa Lana igen! Vi rullade från skell vid 07.30 (!) och kom hem vid 5. Hann med lite shopping, halloweenplanering, GO lunch och kramkalas förstås ;)
Sen hade jag tänkt ta en PW efter middagen, men då spö regnade det ju verkligen så det blev mys i soffan med två påsar polly, cola och Amanda :D (också helt ok!)
 
Idag så har jag sovit på tok för länge och betalat lite räkningar! Snart kommer lillebror och hämtar mig och vi ska dra iväg och köpa årets första julklapp! :D Extreemt taggad! 
 
Helgen är fortfarande oklar, men nått legendariskt blir det säkert ;)
Jag just nu, i soffan, med min protein mango smoothie<3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback