Veckans träning <3

Måndag blev de ett riktigt mesigt spinning-pass! Inte speciellt stolt över det, men rörde på mig i 45 min iaf ;)
 
Tisdag köttades det axlar!
Chinns 8x4 med gummiband (lila).
Uppvärmning av rotatorcuffen 10x4 10lbs.
"Halvt marklyft till hakan" 10x4 15lbs.
Axelpress 10x4 9kg.
Hantellyft åt sidan 10x4, 6kg.
Facepulls 10x3, 90lbs.
Omvända flyes, stående i cablecross, 10x4, 10lbs.
 
Onsdag så drog jag och Amanda och simmade. Fläskade på med hela 14 längder(350m) ... aaa motivationen är väl inte riktigt på topp i veckan ;)
 
Idag Torsdag ska jag på 45min spinning! Riktigt taggad idag faktiskt :)
 
Sen resten av veckan blir det vila! Tiden finns helt enkelt inte till :/
Imorgon är det kvällsöppet på stan så jag jobbar till 21! Lördag är det fest i vanlig ordning och söndag ska jag inte göra mkt vettigt ;) Är det fint väder kanske man ska pallra sig ut på en pw, men det beror helt på hur blött det blir på lördag hehe :) (fuck sober october...)
 
NU ska jag pallra mig iväg till jobbet! Ha en trevlig dag :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback