Axelmos!

Onsdag mitt i veckan och jag har tre jobbar dagar kvar av denna vecka. Fyra jobbar dagar kvar tills jag åker till Sthlm och jag är redan sjuukt nervös :D
 
Nu är jag dock inne på min andra vecka som en av Giganterna! Det går riktigt bra tycker jag och jag har redan lärt mig sjuukt mkt, men just nu är det inte jättemycket kunder och försäljning.
Den här veckan är dessutom typ den segaste på hela året. Dels pga att det är veckan före löning och för att inom elektronik branchen så är det typ nyår nu. Det innebär att nu i början av Maj släpper alla tillverkare sina nya modeller, så det finns inte jätte mkt att välja på nu och det som finns är ganska dyrt. Så det är överdrivet lugna dagar denna vecka.
 
Idag efter jobbet har jag och Amanda varit och köttat axlar. Jag skulle försöka skaka en protein shake efter och det gick inte jättebra vilket betydet att man har tagit i ordentligt!
Imorgon ska jag springa. Fredag ska jag vila! Lördag ska jag jobba till 14 och beroende på om det blir hockey eller inte så blire kanske rumpa och mage! Söndag spinning och måndag åker jag till Sthlm! :) ojj ojj vilka galna två kommande veckor!! :D
 
 
I brist på bilder... Om 5 dagar får jag träffa tre favorit brudar igeen<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback