In i det sista!

Snaaart är påsken över och Sverige kan återgå till sitt standard intag av ägg igen!
Sen i onsdags har denna vecka bestått av jobb, på tok för mkt tid med familjen, en massa mat och lite träning.
 
Imorgon är deffen igång och jag ska starta dagen med en PW (om jag tar mig upp dvs) och seeen är det foodprep. Morgondagens muskelgrupper som ska plågas är boobs och lite biccar om tiden tillåter. Det ska bli kul att testa detta och nå nya mål. Nått att fokusera på när jag inte har så mkt mer att göra på dagarna ;)
 
Idag har jag fått en sista måltid hos mor och far, and it was gooood! suttit och muulat godis under hockeyn och varit på bio med lillebror och fortsatt mulandet. 10min kvar av dagen. Ska gå och se om jag hittar nått mer att mula ;) ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback