Några saker om mig som kanske inte alla vet.

 
Någonting som jag veerkligen hatar är shampo/balsam-kusar. Jag har en duschkabin där allt syns på väggarna och när det skvätter klumpar av shampo eller balsam som inte sköljs bort så torkar de som ihop och blir som små kusar. HATAR DEM!
 
Jag är såå beroende av Coca Cola. Mer Cola Zero för jag tkr vanlig smakar för mycket socker!
 
Nått jag har fått för mig är att jag kommer dö ung. Jag tror det är för att jag inte kan föreställa mig själv gammal.
 
Jag tycker inte om barn speciellt mycket. Dom är små och ömtåliga och lite äckliga.
 
Jag strycker alla mina kläder och ibland även mina sängkläder.(om jag inte har tillgång till en mangel)
 
Mary Poppins skulle jag kunna se hur många gången som helst! Även den nya fimen Saving Mr Banks, som handlar om hur filmen om Mary Poppins blev till, är helt fantastisk!! 
 
Min absoluta favorit rätt i heeela världen är denna: http://www.ica.se/recept/salami-och-ostfylld-flaskfile-257288/ Dock så måste det vara pappas version, för han följer aldrig receptet helt.
 
Jag äter hellre pulvermos än riktigt hemma gjort potatismos.
 
Nån gång ska jag äga en 74 Camaro Z.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback