Smärta bygger muskler.

Efter en intensiv tränings vecka så tog jag helgen "ledig" och vilar. Så nu känns kroppen bra igen och ingen träningsvärk finns kvar!
Första veckan på deffen har gått braaa. Över förväntan, inget fusk och jag bevisar för mig själv gång på gång att jag faktiskt har karaktär ;) Jag mår bättre, känner mig piggare och jaa de som känner mig väl vet att jag inte är så rolig när jag är hungrig, men det går ganska bra. Tycker jag själv iaf. Jag är inte sååå arg ;)
 
Idag har jag, helt själv, slira om bilen till sommardojjor och tvättat den jäveln.
Ikväll ska jag inte göra mycket vettigt. Håller på att tvättta nu och jag fundeerar om jag ska orka dra och handla ikväll också, men jag sparar nog det till imorgon då jag ska runt heela stan på 20000 ärenden...
 
Ny vecka. Nya möjligheter. Nya utmaningar. 
 
I fredags var det 6månader sen. <3 <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback