Tisdag. Tisdag. Underbara tisdag!

Började dena fantastiska dag med mys i sängen med Bob. Han påminde mig om att jag tränade hårt igår genom att stå med hela sin tyngd (6 tjocka kilo) på min ena boob. Där va myset över!
 
Efter frullen satte jag mig ute på balkongen, lyssnade på relationspodden (typ kär i en podd) och njöt av solen! Det var verkligen sjukt varmt ute idag :)
Sen tog jag emot ett samtal och tackade ja till ett nytt jobb, som känns riktigt bra och spännande!
 
Efter de kunde jag inte sitta still så jag passade på att toook städa hela lägenheten, var och simma och "räddade livet på lillebror", spinnat och kört mage med bästa Amanda och nu ska jag inte röra ett finger resten av kvällen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback