aj caramba...

Hej hej hej!
Är såå seg och har varit de sen jag kom hem i söndags. Stor stan tär på kroppen!
Annars så var helgen faaantastisk! Så mycket shopping, god mat, skratt-kramp i magen, party och kärlek och omtanke! (förutom att jag blev lämnad på perrongen där ett tag...)
Shoppingen kommer nog upp lite då och då ;)
 
Igår hämtade jag nya kyl/frysen och påbörjade demoleringen! (och körde självklart ett pass BC ;))
Idaag målade och slipade jag lite och snygga till massa och sen kom pappa och hjälpte till med elen samt att mula in de förbannade skåpet i hålet, som va gjort på de berömda!
Såå nu är skåpet på plats!! :D
 
Ska köpa massa fina förvaringslådor att ha ovanför imorgon också! :D
 
Idag har jag även hunnit spinna och imorgon blir det takskottning som träning! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback