¡Ay caramba!

Igår körde jag den första träningen på över en vecka. BodyCombat. Fan heelt sjukt va man hinner tappa mycket av att bara sitta i soffan och äta dålig mat i en vecka. Så det var fruktansvärt jobbigt och nu har jag fruktansvärt ont! 
 
Den senaste månaden har inte så mkt med träningen/kosten gått så bra, vilket har resulterat i +3 på vågen. Skämmmmmmes! Därför har jag beslutat att på måndag börjar jag deffa.
Jag satt fleta timmar i söndags och letade recept och jag hittade såå mkt! Därför blir det food prep på sönag och jag är super taggad :D
Jag ska försööka köra utan cheat days iaf de första två veckorna, men när jag åker till Sthlm i slutet av april, valborgs och Amandas fördelsedag har jag tänkt fuska lite! ;)
Just nu är målet tre månader. Ska tänka om i träningen och ta den till nästa nivå! 
 
Och pga deffen håller jag just nu på att försöka äta upp allt som jag inte får äta i tre månader nu + att påskveckan är här = imorgon anländer kusiner från olika platser i Sverige, så på torsdag bjuder pappa på middag och på lördag farmor! Braaa vecka ;D
 
Josse spinning ikv! <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback