Detta går till historien som den mest oproduktiva söndagen genom tiderna.

Idag har jag sovit länge. Eftersom jag blev väckt av min roomie tid tre i natt då hon skulle göra nattakäk och ha nån slags efterfest. OCH i fredags skulle jag vara snäll och skjutsa hem min kära morbror från krogen vid halv två. Det slutade med att jag fick gå och lägga mig vid 4. Fulla människor är sååå otroligt irriterande när man själv är nykter! Så denna helg har jag inte direkt tagit vara på ;)
 
Just nu sitter jag och ser en riktigt bra film som heter "Love, rosie" Hittills en riktig måbra film. 
 
ICANIWILL Full camo tights Women
Beställde just dessa godingar från icaiwill.se, längtar sönder tills dom kommer<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback