En vecka kvaar!

I lördags rensade min kära bror mina datorer och fräschade upp dem, så just nu sitter jag och installerar the sims igen och är såå taggad på att spela lite. Det är verkligen någonting man inte kan bli för gammal för!
 
Idag har jag torkat fönstren och städat lite och sjäälvklart varit på BodyCombat! Det var inte så mycket folk så fick en riktigt bra plats så jag såg mig själv bra i spegeln och hamnade direkt under en lampa vilket resulterade i att de muskler jag har belystes ordentligt och jag såg super stark och farlig ut! Jättekuul :D :D
 
Nästa måndag bär det av till IKEA och jag är såå taggad! Min lista är lång och jag har några beställningar också så jag tverkar inte på att bilen kommer att fyllas!
 
Lite av det som står på min lista!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback