Lule town.

Så blev det en helg i Lule. Har varit riktigt mysigt att få umgås med brudarna. Men, fy satan vilken smärta de var att fylla i tatueringarna. Måste verkligen komma ihåg den där känslan nu ett bra tag så jag inte får för mig att göra någon ny på ett tag (lugna päronen lite ;)) När han tog den stora nålen (ca 1cm bred) och började typ gnugga in i Mary, fick jag bita mig i tungan för att inte skrika... huvva! Men nu är dom fina och rättstavade (haha) så jag fåller mig nog borta från nålen ett tag :)
 
Idag så har jag haft en riktigt produktiv dag på jobbet och sen stressat sönder till träningen. Var extremt taggar på BC idag och är i allmänhet extremt taggad på att ta träningen till en ny nivå nu! (speciellt efter veckans vägning... Skyller på allt svullande under helgen!)
Men så berättade pappa att friskvårds fått ett ny mätnings instrument som skriver ut ett helt A4 med en jäkla massa fakta om kroppen. Allt från kroppens faktiska ålder till hur mycket bukfett man har i kilo och fett procent! Blir att testa den imorgon och sedan börja sträva efter nya mål! Ny månad och ny kula :D
 
Och lite nya träningskläder som jag köpte på XXL sports i Luleå i helgen! :) (Bob ville också va med på en bild)
Börjar få till en bra form på benen nu också! Slippen man stå i vassen i sommar ;) hehe
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback