Måndagar<3

Jag hade nog tagit fel på veckorna i måndags då jag skrev att jag idag skulle till IKEA för det ska jag ju inte. Nästa vecka är det! :) OCH tuur va då de för annars skulle jag ha missat denna underbara dag!
Nu sitter jag och käkar frulle för att sedan ta tag i spåren som är kvar från en riktigt kul middag/förfest som tog plats i lördags! Middagen blev typ över förväntan verkligen jätte god! Och sen blev vi fulla och drog till Verandan och dansade loss och det hände så mkt sjuka grejer som gör det till en oförglömlig kväll!
Sen så ska jag åka till mitt älskade SRK och pussa på mular! :D
Och efter det, BodyCombat nytt pass!!! Först 40 minuter teknik och sen ett pass på 60minuter. Jag kommer troligtvis inte kunna gå imorgon! :D
 
I torsdags fick jag hem mina tights från I can I will. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet!
Dom är huur sköna som helst, sitter på plats, hög midja med knytning och så är dom ju jäävulskt snygga! :D
Därför passade jag på att beställa ett till par i helgen då dom hade 10% :D :D
ICANIWILL Black Pink Camo
<3 <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback