Min helg!

Fredag hade vi utbildning på jobbet, så fick stiga upp tiiiidigt, vilket resulterade i en galet tidig fredag.
Igår, bytte jag och pappsen olja i bilen och sen så hade jag en liten myskväll med Amanda. Vi såg film, planerade lite olika saker, åt godis och fönster shoppade på nätet ;)
Idag har jag sovit ut, varit och tränat mage och rumpa och sen bara kramats med min soffa! :D
 
Imorgon är det upp med tuppen och roadtripp med några underbara brudar. IKEA! Jag är extreemt taggad. Även om jag inte direkt har någonting som jag måste köpa, så ska det bli riktigt kul!! :D
 
Resten av veckan kommer att bestå av jobb i mängder och en helg som jag tror kommer gå till historien!
Älskar mina nya tights! (och när det är typ tomt på gymmet!! :D)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback